ثبت نام

استراتژی زیرساخت HSE در کشور ما ضعیف است

۲۰۱۶۱۱۰۹_۱۶۲۰۳۳-۸۰۰

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مسئولین حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار سراسر کشور گفت:استراتژی زیر ساخت در کشور ما در زمینه HSE  ضعیف است که با تقویت استراتژی زیرساخت باید در جهت تشکیل سازمان نظام ایمنی کشور قدم برداریم.

 ابوالفضل اشرف منصوری در دومین همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌هایی که به صورت نظام‌مند در تشکل‌های صنفی تخصصی مسئولین ایمنی و بهداشت انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد که در راستای تحقق استراتژی ساخت و زیرساخت‌های HSE کشور گام برداریم.

وی یکی از نقاط ضعف و آسیب‌رسان در کشور را ضعف شدید آموزش ایمنی و فرهنگ ایمنی دانست و گفت: ارتقاء آموزش و فراگیری آموزش در کلیه سطوحی که در کشور مشغول به کار هستند به عنوان یکی از سیاست‌ها و اهدافی است که دنبال می کنیم.

اشرف منصور بیان کرد: استراتژی زیرساخت در کشور ما در زمینهHSE   ضعیف است که با تقویت استراتژی زیرساخت باید در جهت تشکیل سازمان نظام ایمنی کشور قدم برداریم.

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مسئولین حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار سراسر کشور گفت: ما بهترین استانداردهای روز دنیا را ترجمه می‌کنیم و در اختیار داریم، اما زیرساخت‌های اجرایی شدن آن فراهم نیست.

وی بیان کرد: با توجه به اهداف و خط مشی‌های کانون سراسری و با توجه به اینکه تشکیل کمیته‌های تخصصی در حال شکل‌گیری است، امیدوارم بتوانیم زیرساخت‌ها را با استفاده از خرد جمعی و حضور متخصصین و صاحبنظران اجرایی و در جهت کاهش خطرات ناشی از کار گام برداریم .

اشرف منصوری گفت: انجمن‌های صنفی مسئولین ایمنی و کانون سراسری یکی از شرکای بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مسئولین حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار سراسر کشور بیان کرد: باید رویکرد درآمد محوری از سازمان‌ها به رویکرد پیشگیری تغییر پیدا کند.

این همایش با حضور تلاشگران عرصه ایمنی و حفاظت فنی صنایع کوچک و بزرگ استان و کارشناسان خبره این حوزه همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار شد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.