ثبت نام

جلسه هم اندیشی انجمن های ایمنی و حفاظت کار کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد

download-800

جلسه هم اندیشی انجمن های ایمنی و حفاظت کار کشور با حضور علی مظفری مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سید ابوالفضل اشرف منصوری رئیس کانون سراسری انجمن های ایمنی و حفاظت کار کشور و روسای انجمن های صنفی و ایمنی بهداشت سراسر کشور در سالن آموزش مرکز بهداشت استان کرمانشاه برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای نشست،  بر استفاده از ظرفیت  مسئولین ایمنی و بهداشت کار در خصوص ایمنی، مهارت، آموزش و پیشگیری به منظور کاهش حوادث ناشی از کار تاکید کرد و گفت: حوادث ناشی از کار و بیماریهای شغلی یک موضوع اجتناب ناپذیر بوده که می بایست در کاهش و کنترل و پیشگیری آن از همکاری و مشارکت همه انجمن های صنفی متخصص استفاده کرد.

عزیزی در ادامه ضمن بیان نکاتی در خصوص ایمنی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار از همه دستگاهها اجرایی، تشکلات کارگری و کارفرمایی بخصوص انجمن های صنفی ایمنی و بهداشت کار خواست تا با تعامل و همکاری متقابل در ایجاد بستر مناسب و ایجاد زیرساخت های لازم در کاربردی شدن ایمنی و  بالابردن سطح ایمنی کارگاه ها کمک نمایند.

در ادامه سید ابوالفضل اشرف منصوری رئیس کانون سراسری انجمن های ایمنی و حفاظت کار کشور ضمن تشریح فعالیت کانون  و برخی از کارهای صورت گرفته در زمینه آموزش های ایمنی بر ضرورت ایجاد یک وحدت رویه در اجرای تاثیرگذار دوره های آموزشی ایمنی با هدف رسیدن به آمار رو به کاهش حوادث ناشی از کار و حفظ بیش از پیش نیروی انسانی که در اثر ایجاد و فرهنگ ایمنی در قشر نیروی کار فعال در کشور ایجاد می گردد، تاکید نمود.

علی مظفری مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه جلسه مطالبی را در خصوص ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی،  جایگاه مناسب متولیان و مسئولین در حوزه ایمنی، کاهش حوادث ناشی از کار و همچنین بیماری های شغلی ارائه نمودند.

گفتنی است: در پایان جلسه ضمن انتخاب  استان کرمانشاه به عنوان پایلوت ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی از اعضای هیات مدیره انجمن ایمنی استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.