ثبت نام

سازمان بین المللی كار با همكاری شركت مایكروسافت، كسب و كارهای خرد و كوچك تحت رهبری زنان را به مهارت های دیجیتال مجهز می كند.

۷۱۰۹۵۳dc-7265-4d4b-bdbc-c8b654485553_20230417_120718

طرح ابتکاری “زنان در کسب و کار دیجیتال(WIDB) “، از سی هزار زن کارآفرین در ۱۰ کشور حمایت می کند. این طرح ابتکاری، از طریق برنامه ای که توسط سازمان بین المللی کار (ILO) و شرکت مایکروسافت ایجاد شده است، به بیش از سی هزار زن کارآفرین در ۱۰ کشور کمک می کند تا کسب و کار خود را دیجیتالی کنند.

طرح ابتکاری “زنان در کسب و کار دیجیتال(WIDB) “، با هدف پر کردن شکاف دیجیتال جنسیتی و حمایت از مشاغل خرد و کوچک تحت رهبری زنان ایجاد شده است و از طریق خدمات پشتیبانی مناسب که چالش‌های فرهنگی، آموزشی و مالی متفاوت آنها را در نظر می‌گیرد، هدایت می شود.

مرکز آموزش بین‌المللی سازمان بین المللی کار در تورین (ITC-ILO) به طراحی این برنامه کمک کرده است. این برنامه دربرگیرنده طیف وسیعی از مسیرهای یادگیری بوده و به شرکت‌کنندگان در خصوص مهارت‌های دیجیتال کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان، درک عمیق‌تری را ارایه می‌ نماید.

این برنامه آموزشی طیف وسیعی از موضوعاتی مانند توسعه وب سایت، مدیریت رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو و تجزیه و تحلیل داده ها را پوشش می دهند که در حقیقت مهارت های ضروری برای مشاغلی هستند که به دنبال گسترش حضور آنلاین و پایگاه مشتری خود می باشند. این برنامه همچنین شامل فرصت‌هایی برای شبکه‌سازی، یادگیری همتا به همتا، و کسب راهنمایی از کارآفرینان دیجیتال با تجربه می باشد.

طرح ابتکاری “زنان در کسب و کار دیجیتال(WIDB) “، از رویکرد آموزش مربیان استفاده خواهد کرد که بر اساس شبکه های میدانی موجود سازمان بین المللی کار و بشردوستی مایکروسافت ساخته شده است، تضمین می نماید که مربیان و سرپرستان متخصص، مجهز به مهارت ها و منابع مورد نیاز بوده تا زنان کارآفرین را با محتوای آموزشی انتخاب شده از طریق پلتفرم آموزشی WIDB همراهی کنند. این برنامه در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۳  (روز جهانی زن دیجیتال) راه اندازی خواهد شد.

میا سپو، دستیار مدیرکل در امور مشاغل و حمایت اجتماعی سازمان بین المللی کار، همکاری با مایکروسافت را اینگونه توصیف کرده است: «این برنامه ابتکاری، نشان از تعهد سازمان بین المللی کار و شرکت مایکروسافت به توانمندسازی اقتصادی زنان در دنیای دیجیتال دارد. همانطور که روز جهانی زن دیجیتال را جشن می گیریم، بیایید به نیروهای خود پیوسته و با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این ابتکار یک موفقیت چشمگیر بوده و هزاران زن کارآفرین در سراسر جهان را توانمند خواهد کرد. بیایید تلاش کنیم هیچ کس نادیده گرفته نشود و یک اقتصاد دیجیتالی فراگیرتر، عادلانه تر و مرفه تر را برای همه بسازیم.»

ناریا سانتا لوسیا، مدیرکل دیجیتال شرکت مایکروسافت، گفت: «ضروری است که ما با جدیت با هم کار کنیم تا فرصت‌های فراگیر را برای زنان جهت مشارکت در اقتصاد دیجیتال و همچنین ایجاد مدل‌های کسب و کار پایدار ایجاد کنیم. ما مفتخریم که از سازمان بین المللی کار در این گام های مهم رو به جلو حمایت می کنیم.»

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.