ثبت نام

سمینار نقش HSE در بهره وری سازمانها

IMG_9595-800

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کار و امور اجتماعی استان فارس سمینار نقش سلامت ایمنی و محیط زیست HSE   در بهره وری سازمان ها با حضور دکتر عباسی مدیر کل کار و امور اجتماعی فارس برگزار شد .
رئیس انجمن صنفی مسئولین ایمنی ، بهداشت و مدیران فنی کارگاه های ساختمانی شیراز در این مراسم هدف از برگزاری آن را آشنایی مدیران شرکت ها با نقش ایمنی ، سلامت و محیط زیست و بهره وری عنوان کرد و گفت : توجه به این سه عنصر از هدر رفت سرمایه های مادی و معنوی جلوگیری کرده و بهره وری را افزایش می دهد . ابوالفضل اشرف منصوری ادامه داد : در این همایش مدیران صنایع، کارفرمایان و کارشناسان بهداشت ایمنی با راهکارهای مختلف برای بهبود این سه عنصر اساسی در محیط تولید آشنا می شوند بر طیق اظهارات وی عدم توجه به ایمنی خسارت ها و صدمات جانی فراوانی را به نیروی کار وارد می کند  که گاهی این خسارت ها با نقض عضو کارگر همراه است .

بر طبق اظهارات وی به زودی اطلس ایمنی و آمار ثبت حوادث برای مشخص شدن آمار حوادث و علت های آن در شیراز تهیه خواهد شد . و به عنوان الگویی در سطح کشور معرفی می شود . وی توجه به ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در بهره وری سازمان ها با توجه به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را بسیار ضروری دانست . اشرف منصوری از دیگر اهداف برگزاری این همایش را ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت در سطح استان ، ارتقای دانش مسئولین مرتبط با ایمنی و بهداشت در واحدهای اقتصادی و تولیدی ، تبادل اطلاعات بین دست اندرکاران    HSE  ، بهره گیری از علم و دانش اساتید مرتبط با این حوزه و ایجاد فرصت های شغلی در زمینه ایمنی و بهداشت عنوان کرد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.