ثبت نام

برگزاری سومین جلسه کمیته حقوق و دستمزد کانون سراسری

IMG_0713-800
ب

به گزارش روابط عمومی انجمن ایمنی و بهداشت کار استان همدان سومین جلسه کمیته حقوق و دستمزد کشور با حضور اکثریت اعضای این کمیته از استان های کشور در روز ۸ مهرماه سال جاری در اراک برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس رستمی نیا مسئول کمیته حقوق و دستمزد ضمن تشکر از انجمن صنفی استان مرکزی به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و سپس در خصوص طرح های ارسال شده استان ها و روند پیگیری مصوبات کمیته نکاتی را عنوان نمود. در ادامه جلسه مهندس اشرف منصوری ریاست کانون سراسری ضمن تشکر از حضور حداکثری اعضاء حاضر در کمیته حقوق و دستمزد و همچنین قدردانی از میزبانی انجمن استان مرکزی و تجلیل از عملکرد مطلوب این انجمن در برگزاری دومین همایش ملی ایمنی کشور در خصوص برنامه ها و چشم انداز کانون سراسری مطالبی را ایراد نمود.

در این جلسه طرح ها ی پیشنهادی فرمت یکسان قرارداد های کاری مسئولبن ایمنی و بهداشت حرفه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از اصلاح تعدادی از بندها و مواد مندرج در آن به تصویب اکثریت اعضاء حاضر رسید.

همچنین در این جلسه طرح ها و پیشنهادات ارسال شده در خصوص طرح جامع حقوق و دستمزد مسئولین ایمنی نیز مطرح گردیده و پس از دو دور جلسات صبح و بعداز ظهر نهایتاً طرح نهایی به تصویب کمیته رسید.

در پایان مقرر گردید مصوبه این جلسه در خصوص فرمت یکسان قراردادها توسط ریاست محترم کانون سراسری ابلاغ گردد و طرح مصوب کمیته در خصوص طرح جامع حقوق و دستمزد مسئولین ایمنی نیز برای ادامه مراحل قانونی جهت تصویب و ابلاغ نهایی به کانون سراسری تقدیم گردید.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.