ثبت نام

جلسه هیت مدیره کانون سراسری با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

logo

در این جلسه مهندس آبایی هزاوه ضمن اشاره به آمادگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص همکاری با تشکل های صنفی تخصصی از جمله انجمن صنفی مسولین حفاظت فنی ایمنی و بهداشت کار استان مرکزی ابراز امیدواری نمود با تعامل سه جانبه شاهد کاهش حوادث شغلی در سطح استان باشیم.

در این دیدار مهندس اشرف منصوری رییس هیات مدیره کانون سراسری  ضمن تشکر از انجمن استان مرکزی در برگزاری همایش ملی HSE خواهان تعامل هرچه بیشتر میان کلیه دستگاههای اجرایی ،تشکات کارگری و کارفرمایی و حمایت همه جانبه اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از انجمن مسولین ایمنی استان شد تا در جهت ارتقای سطح ایمنی و بهداشت در استان صنعتی مرکزی گام های بلند و سازنده ای برداشته شود .

همچنین مهندس ابوالفضل تکلو رییس هیئت مدیره انجمن صنفی مسولین حفاظت فنی ایمنی و بهداشت کار استان مرکزی  ضمن تشکر از مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بابت همکاری با انجمن در یکسال گذشته خواستار واگذاری تشکیل پرونده مسولین ایمنی استان به انجمن و حضور در کمیته مذکور پرداخت. وی ضمن اشاره به لزوم رعایت دقیق آیین نامه بکارگیری مسولین ایمنی در کارگاه ها. مخالف هرگونه ورود افراد غیر مرتبط در این حوزه میباشیم زیرا با جان انسان ها نمیشود معامله کرد .وی همچنین از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان درخواست کرد با توجه به آمار بالای حوادث ساختمانی در استان خواستار الزام پیمانکاران حوزه ساختمانی به اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران شد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.