ثبت نام

نشست مشترک رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی مسئولین ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار گردید.

۸۱۲۲۴۰۴۴۳_۱۰۷۹۴۴-۸۰۰

نشست مشترک رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی مسئولین ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار گردید.

در روز يكشنبه مورخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ رئيس مرکز تحقیقات و تعدادی از همکاران آن مرکز در نشستی با حضور رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی مسئولین ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت کار سراسر کشور شرکت نمودند. در این نشست که در محل مرکز تحقیقات برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، دکتر مظفری ضمن تبريك عيد سعيد فطر و خیر مقدم به مدعوین، بر استفاده و بهره مندی از ظرفیت شرکای اجتماعی و کانون برای اجرای برنامه های آموزشی مرتبط با ایمنی کار، همسو با سياست هاي حوزه معاونت روابط کار و منطبق با آیین نامه و شیوه نامه هاي ابلاغی تاکید نمودند.

مظفری با اعلام این مطلب که در اجراي آيين نامه هاي آموزش ايمني كارفرمايان، كارگران و كارآموزان و ايمني امور پيمانكاري در دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر۲/۶۰۰/۰۰۰ نفر – ساعت آموزش های ايمني كار توسط مركز و شرکای اجتماعی ذی صلاح در کشور برگزار گرديده است؛ افزود به رغم تلاش هاي گسترده در این حوزه و اين حجم از آموزش نيروي كار ، با توجه به تعداد كارگاه هاي رسمي ثبت شده و همچنين آمار شاغلين بيمه شده سازمان تامين اجتماعي در کشور همچنان ضرورت توسعه فراگير آموزش نيروي كار در زمينه هاي عمومي و تخصصي كاملا محسوس مي باشد.

رییس مرکز تحقیقات همچنین بر لزوم برنامه ريزي به منظور ارتقاي كمي و كيفي آموزش هاي ايمني کار، افزايش ظرفيت فعاليت مشاوران حفاظت فني و خدمات ايمني از طريق اعطاي مجوز به اشخاص حقيقي و حقوقي ذيصلاح و تشریک مساعی برای ایجاد وحدت رویه در اجرای دوره های آموزش ایمنی پیمانکاران و توسعه آموزش هاي پايه و تخصصي در حوزه آموزش ايمني نيروي كار تاکید نمود.

در ادامه این نشست، مهندس اشرف منصوري رئیس و سایر روسای واحدهای آن مجموعه در استان های کشور نسبت به طرح پرسش ها و نقطه نظرات خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و تعاملات فی مابین با مرکز پرداخته و رئيس مرکز و روساي گروه های آن مرکز نیز به طور مشروح پاسخگوی سوالات طرح شده در این نشست بودند.

در خاتمه رییس مرکز تحقیقات ضمن تشكر از حضور رئیس و اعضای محترم هیات مدیره آن کانون در اين نشست مشترك ، اظهار اميدواري نمود تا با توسعه تعاملات، زمینه ی بهره مندي حداكثري از ظرفيت شركاي اجتماعي ذيصلاح از جمله کانون انجمن صنفی مسئولین ایمنی کشور با هدف ارتقاي كمي و كيفي خدمات ايمني و بهداشت كار به گروه هاي هدف و مخاطبين فراهم گردد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.