ثبت نام

افزایش نرخ حوادث ناشی از کار منجر به فوت در آمریکا بر اساس انتشار آخرین آمار رسمی

ilo
ب

آخرین آمار منتشره از سوی دفتر آمار کار ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ میلادی، بر افزایش میزان صدمات کاری منجر به فوت در آن کشور دلالت دارد، بر اساس این آمار در سال ۲۰۱۴ تعداد ۴۶۷۹ حادثه منجر به فوت در ایالات متحده به ثبت رسیده است که حاکی از افزایش ۲ درصدی این مقدار در مقایسه با سال ۲۰۱۳ میلادی دارد، این میزان برابر تعداد ۳/۳ فوت در هر یکصد هزار کارگر تمام وقت می باشد. از این تعداد ۸۲۷ مورد حادثه منجر به مرگ مربوط به کارگران مهاجری است که از ۸۰ کشور جهان در آن کشور به کار مشغولند. این آمار همچنین نشان می دهد حدود ۱۳ درصد مرگ و میر مربوط به زنان کارگرشاغل در آن کشور است.

در این گزارش حوادث منجر به فوت در بخش خصوصی صنایع تولیدی در آن کشور در سال ۲۰۱۴ حدود ۹ درصد بیشتر از رقم مشابه در سال ۲۰۱۳ بوده است؛ این آمار همچنین نشان می دهد نرخ حوادث منجر به فوت در میان کارگران خویش فرما به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است.در این میان میزان مرگ و میر در میان کارگران ساختمانی و معادن از نرخ ۱۱/۸ به ۱۲/۲ در یکصد هزار کارگر افزایش یافته است که بیانگر ۵ درصد رشد تلفات جانی در این بخش می باشد که این رقم از سال ۲۰۰۸ میلادی بی سابقه بوده است.

لازم  به ذکر است، بالاترین نرخ مرگ و میردر صنایع آن کشور در سال ۲۰۱۴ میلادی به ترتیب در میان کارگران شاغل در بخش قطع درختان جنگل، صیادی و کشاورزی با ۲۴/۹ درصد؛ معدن، نفت و گاز ۱۴/۱ درصد؛ حمل و نقل ۱۳/۵ درصد و
ساختمان ۹/۵ درصد می باشد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.