ثبت نام

رویكرد اكوسیستمی به مهارت: یافته های به دست آمده از ۸۵ برنامه نوآورانه

۴۶d85a01-2e8e-47a0-bf13-d82b71bf0574_20230228_095001

برای حفظ رقابت پذیری نیروی کار، فرصت ها برای ارتقاء و مهارت مجدد باید در دسترس همه کارگران باشد. با این حال، سیستم‌های فعلی ما برای مهارت‌سازی، آماده مقابله با این چالش نیستند. دولت ها، دانشگاه‌ها و کارفرمایان بطور مزمن در یادگیری بزرگسالان، سرمایه‌گذاری کمتری انجام داده و به طور موثر برای ارایه راه‌حل‌های مهارتی در مقیاس نهایی همکاری نمی‌کنند.

در پژوهش صورت گرفته موسسه BCG هندرسون، نمونه‌های اولیه «اکوسیستم‌های مهارتی» مورد مطالعه قرار گرفته است تا برنامه‌های نوآورانه‌ای مطرح شوند که راه‌حل‌های کسب مهارت مجدد برای رسیدگی به شکاف مهارتی خاص را ارایه می نمایند.  

در این جلسه انواع مختلف این اکوسیستم‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت. این سمینار دربرگیرنده عوامل کلیدی موفقیت و بهترین شیوه های انتخاب شده بر اساس پایگاه داده های سازمان بین المللی کار از ۸۵ نمونه در سراسر جهان می باشد.

موسسه BCG هندرسون و شبکه ای جهانی متشکل از وب‌سایت‌های استخدام، از آگوست تا اکتبر ۲۰۲۲ بزرگترین نظرسنجی جهان را به منظور بررسی اولویت‌های استخدام جویندگان کار انجام دادند که بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

آنها در این نظر سنجی از مخاطبین خود سؤال کردند که “موقعیت خود را در بازار کار چگونه می بینند، چه چیزی آنها را جذب کار نموده و انگیزه لازم را به آنها می دهد، و فکر می کنند روند ایده آل استخدام چگونه می تواند باشد”. یافته‌های این پژوهش، دربرگیرنده توصیه‌هایی برای کارفرمایان در خصوص استخدام نیروی کار می باشد.

سخنران اصلی این سمینار، اورسولیا کواچ-اوندریکوویچ، از گروه مشاوره بوستون در بوداپست است. وی یکی از اعضای تمرین سازمانی و مردمی است که بر استراتژی افراد تمرکز دارد. وی همچنین تخصص قابل توجهی در منابع انسانی (به ویژه طراحی مجدد مدل های عملیاتی منابع انسانی)، استعدادها و گرایش های نیروی کار، طراحی سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک نیروی کار دارد و با شرکت های پیشرو جهانی کار کرده است. تمرکز فعلی او کمک به سازمان ها برای آماده سازی نیروی کار خود برای آینده کاری می باشد.

این سمینار آنلاین در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۳ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ به وقت اروپای مرکزی برگزار می شود.

 برای دسترسی به خلاصه این پژوهش می توانید به وب سایت زیر رجوع نمایید:

https://www.bcg.com/publications/2023/recruitment-recommendations-for-employers

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.