ثبت نام

پیام رئیس کانون سراسری به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

ashrafmansouri

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را با ارج نهادن به زحمات کلیه مسئولین بهداشت حرفه ای، مسئولین ایمنی و پیشکسوتان و دست اندرکاران این حوزه تخصصی گرامی می داریم.

نیروی کار  ارزشمندترین سرمایه کشورعزیزمان بوده و برهمه ما حفظ سلامت و صیانت نیروی انسانی از اوجب واجبات است. وجود نیروی کار سالم می تواند  تولید و دستیابی به پیشرفت اقتصادی را محقق گرداند و این امر جز با همت و پیگیری و دلسوزیهای مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای حاصل نخواهد شد و می بایست  بیش از پیش در این راه گام برداریم . حمایت قاطع کلیه دستگاههای اجرایی کشور، کارفرمایان بخش خصوصی و دولتی و سازمانهای مردم نهاد کارگری و کارفرمایی از مسئولین ایمنی و بهداشت کار در کارگاه ها و کارخانجات  به منظور تحقق قوانین و الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای موجبات کاهش حوادث و بیماری های شغلی و صرفه‌جویی در هزینه های اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با آنها را فراهم می نماید. کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی وبهداشت کار کشور در سال پیش رو سیاسگذاری برنامه های بنیادین خود را بر اساس اولویت حمایت از امنیت شغلی ،ارتقاء سطح دانش شاغلین در این حرفه ، رضایت شغلی ،آسیب شناسی و رفع موانع در اجرایی شدن الزمات ایمنی و بهداشت حرفه ای را در  صدر برنامه های خود قرار داده است.
شایسته است با تفکر و تعصب صنفی در راستای نیل به  چشم انداز کار شایسته و حفظ و ارتقاء سلامت شاغلان و بهبود و ارتقاء همه محیط های کاری، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی را دوچندان نموده  تا با ترویج فرهنگ کار ایمن توسط جامعه بزرگ ایمنی و بهداشت حرفه ای تاثیر مشهود اقدامات متخصصین این حوزه را شاهد باشیم.امیدوارم در سال جاری در جهت تحقق شعار جهانی محیط کار سالم و ایمنی حق بنیادی نیروی کار همه باهم  منسجم و یک صدا در حفظ نیروی کار کوشا باشیم.

 

سید ابوالفضل اشرف منصوری

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انجمن صنفی مسئولین حفاظت فنی ،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.