ثبت نام

برگزاری اولین جلسه کمیته حقوق و دستمزد کانون سراسری

۲۸۷۵۲۵۸۱_۴۳۲۴۰۰۹۸۳۸۸۲۱۹۰_۵۵۸۳۶۹۲۲۴۷۷۱۲۳۹۹۳۶_n

به گزارش روابط عمومی کانون سراسری اولین جلسه کمیته حقوق و دستمزد کشور با حضور اکثریت اعضای این کمیته از استانهای کشور در مورخ ۱۲ مرداد ماه سال جاری در مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه تهران برگزار گردید.

مهندس رستمی نیا رئیس کمیته حقوق و دستمزد کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین ایمنی و بهداشت کار کشور گفت: اولین جلسه این کمیته با دستور کار تعیین اهداف و خط مشی آن و همچنین چگونگی و نحوه تعیین حقوق و دستمزد مسئولین و مشاوران شاغل در حیطه ایمنی و بهداشت کار با حضور نمایندگان اکثر استانها در تهران برگزار گردید. در این جلسه اعضاء حاضر به بیان دیدگاههای خود پرداخته و ضمن بررسی پیشنهادات و راهکارهای موجود مواردی را به تصویب رساندند.

وی در پایان خاطر نشان نمود: با توجه به این که تعیین دستمزد کار سهل و آسانی نمی باشد اما این کمیته با جدیت این مسیر را طی خواهد نمود تا در نهایت بتواند حقوق و دستمزد منطقی و قانونی مسئولین ایمنی و بهداشت کار را از طریق مراجع ذیصلاح به تصویب و اجرا برساند.

وی همچنین افزود: بدلیل اینکه این کمیته قصد دارد در زمان کمتری نتایج جلسات را جمع بندی نماید تا مراحل قانونی مصوبات کمیته پیگیری و نهایتاً از سال آینده به سراسر کشور ابلاغ و به مرحله اجرا درآید لذا سه جلسه بعدی را برای این کمیته طبق مصوبه اعضاء برنامه ریزی نمود که به ترتیب ۴ شهریور در تبریز، ۶ مهر در اراک و جلسه سوم نیز در ۶ آبان در قم برگزار خواهدشد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.