ثبت نام

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی: موسسه كار و تأمین اجتماعی تنها نهاد رسمی كشور است كه تغییرات حوزه كار را رصد می كند

۷b75078b-ca8b-465a-8632-1063238b8fc2_20221116_135929
دکتر رحیم سرهنگی در جلسه اعضای تشکل های کارگری و کارفرمایی عضو هیأت امنای موسسه با تأکید بر مشارکت تشکل ها در بزرگداشت مراسم هفته پژوهش اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همفکری اعضای محترم هیأت امنا بتوانیم در راستای مأموریت های وزارتخانه گام های مفید و موثری برداریم .

رئیس موسسه تلاش برای افزایش پایه بودجه سال آتی را از اولویت های مهم فعلی برشمرد و  افزود انشاءالله با حمایت اعضای هیأت امنا و افزایش بودجه در سال آتی بتوانیم کارهای پایه ای در حوزه پژوهش انجام دهیم.

برگزاری دوره های آموزشی با همکاری تشکل ها، استفاده از ظرفیت سایر بخش ها، معرفی ظرفیت های قانونی موسسه و برگزاری جلسه هیأت امنا از مواردی بودکه اعضا مطرح کردند.

در ادامه مهندس اشرف منصوری رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران و عضو هیات امناء موسسه کار و تامین اجتماعی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های شرکای اجتماعی در حوزه کارگری و کارفرمایی تاکید و عنوان کرد ثمره یک دهه مشارکت سازمانهای مردم نهاد در آموزش و اعتماد دولت در واگذاریهای حاکمیتی حتی در حد محدود دستاوردهای تاثیر گذاری را در کشور به دنبال داشته و نمایندگان کارگر و کارفرما بر این مهم توجه ویژه دارند.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.