ثبت نام

بررسی اقدامات و سازوكارهای مدیریت منابع انسانی در بحران كووید- ۱۹

۱۲۴۴۶۴۴۳-a1aa-4818-b7ed-ac1bee5ce1b6_20211219_154521

پس از شیوع ويروس كوويد ۱۹ از ارائه مستمر و اثربخش خدمات، حفظ سلامت كاركنان و شهروندان به عنوان چالش هاي اصلي حوزه نظام اداري ياد مي شود. از اين رو بسیاري از كشورها اقدام به طراحي سازوكارهايي به منظور مواجهه مناسب با اين چالش ها نموده اند. سازوكارهايي كه مي توان آنها را در قالب ۱۰ رويکرد محافظت از كاركنان، استفاده از قابلیت هاي ديجیتال، شناورسازي ساعت كار، هفته كاري فشرده، دوركاري، كار پاره وقت، تسهیم شغلي، كاهش كار، مرخصي و برنامه ريزي براي آينده طبقه بندي كرد. در ايران همگام با ساير كشورها و با شناسايي اولین موارد ابتلا به ويروس كوويد ۱۹ ، ستاد ملي مبارزه با كرونا و نیز سازمان اداري و استخدامي كشور اقدام به تدوين سازوكارهايي در جهت مديريت اثربخش منابع انساني در بخش دولتي نموده اند. برای ادامه مطلب فایل ضمیمه را ملاحظه فرمایید.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.