ثبت نام

بازديد مهندس هفده تن از متروي شيراز

IMG_2116-800

همزمان با استفاده گروههاي اجتماعي مردمي از متروي شيراز، مهندس هفده تن معاون روابط كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و مشاورين روابط كاربه همراه مهندس مختاري مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و مهندس اشرف منصوري رئيس هيئت مديره كانون سراسري انجمن هاي صنفي مسئولين حفاظت فني ،ايمني و بهداشت كشور از متروي شيراز بازديد كرد.

در اين بازديد دو ساعته مهندس هفده تن ضمن ملاقات و مذاكره با مهندس حاجي زماني مدير عامل سازمان قطار شهري شيراز، از نزديك با مكانيسم اتاق كنترل و فرمان مركزي متروي شيراز آشنا گرديد.

در ادامه اين بازديد مهندس هفده تن با حضور در ايستگاه احسان، همراه با گروههاي اجتماعي مردمي استفاده كننده از مترو، مسير ۱۰٫۵ كيلومتري ايستگاه احسان تا نمازي را با واگن طي كرد. مهندس هفده تن ضمن تقدير از اقدامات صورت گرفته در متروي شيراز، مردم ارزشمند، خوش فكر و كمال گراي شيراز را شايسته برخورداري از اين سيستم حمل و نقلي پيشرفته دانست.

وي مترو را يكي از پيشرفته ترين و ايمن ترين وسايل حمل و نقلي برشمرد كه با سهولت و كيفيت عالي و جابجائي حجم بالاي مسافري، نقش و اهميت غير قابل انكاري را در خدمات شهري كلانشهرهاي بزرگ جهان ايفا مي كند. معاون روابط كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در پايان با اشاره به شاخص هاي بهره وري در كشور، توسعه فرهنگ ايمني را اجتناب ناپذير توصيف و از ابتكار سازمان قطار شهري شيراز در بسترسازي آموزش ايمني و كاربري بهينه از اين سرمايه ملي در ابتداي مراحل بهره برداري تقدير كرد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.