ثبت نام

تحولات دیجیتال در سیستم های مهارت ها و یادگیری مادام العمر: چالش ها و عوامل توانمندسازی

۰۵f32256-24b6-4ce2-a65a-c7c817168166_20230725_090955

این قسمت از مجموع وبینار “مستر کلاس‌: پل مهارت‌ها”، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تحول دیجیتال می‌تواند برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را در کشورهای در حال توسعه افزایش دهد. همچنین، شیوه‌های موفق در کشورهای سنگاپور و هند را به نمایش گذاشته و در مورد استفاده از فناوری دیجیتال در سیستم‌های مهارت‌ها و یادگیری مادام‌العمر بحث می‌کند و در عین حال، به موانع و توانمندسازی‌های مربوط به پذیرش فناوری نیز اشاره می نماید.

وبینار “تحولات دیجیتال در سیستم های مهارت ها و یادگیری مادام العمر: چالش ها و عوامل توانمندسازی”، پتانسیل و چالش‌های ارایه‌ شده توسط تحول دیجیتال برای سیستم‌های مهارتی و آموزش مادام العمر (LLL) را با تمرکز ویژه بر مسیرهای نوآورانه موجود جهت تقویت برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در کشورهای در حال توسعه، مورد بحث قرار می‌دهد. این وبینار، از طریق ارایه شیوه‌های خوب در کشورهای سنگاپور و هند، بینش‌های کلیدی را به مخاطبان در مورد چگونگی بهره‌برداری از پتانسیل فناوری‌های دیجیتال برای افزایش مهارت، مهارت آموزی مجدد، و نیز ارتقای مهارت نیروی کار برای مقابله با پویایی روزافزون بازارهای کار و چالش‌های ناشی از انواع محرک‌های جهانی، ارایه می نماید.

 موضوعات کلیدی این وبینار به شرح زیر می باشد:

–  ستفاده نوآورانه از فناوری دیجیتال در سیستم ها و برنامه های مهارتی و یادگیری مادام العمر

موانع و عوامل مربوط به بهره مندی از نوآوری های فناوری

این وبینار برای حضور کلیه افراد علاقه مند به بهبود مهارت ها و سیستم های یادگیری مادام العمر در سراسر جهان، آزاد بوده و می توانند به صورت آنلاین در این رویداد شرکت کنند.

هماهنگ کننده و مجری وبینار، اشوانی آگاروالک (aggarwal@ilo.org) از سازمان بین المللی کار است که رهبری تیم سیاست های مهارتی، سیستم‌ها و دیجیتال‌سازی” را برعهده دارد.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.