ثبت نام

انعقاد تفاهم‌نامه با بزرگترین گروه خودروسازی جنوب کشور در هفتمین سفر استانی_فارس

۱۷۰۴۲۸۷۹۳۳۷۴۷

«مهردادعظیمی»، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: صیانت از سرمایه انسانی، فصل مشترک همه‌ی ماست/ بررسی گسترش مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار در کنار بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی، بانک و هلدینگ هستیم.

وی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با دو گروه صنعتی شایان دیزل و آرشام دیزل با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه انسانی، گفت: با رویکرد گسترش «نهضت مهارت آموزی» و رسیدن به اشتغال پایدار، مبتنی بر آموزش در کنار بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی بزرگ و هلدینگ‌ها هستیم.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد سازمان در هفتمین سفر استانی، میهمان مردم خونگرم و مدیران پرتلاش استان فارس بودند.

*بازدید از گروه‌های صنعتی، شایان دیزل و آرشام دیزل

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تعدادی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر از گروه‌های صنعتی شایان دیزل و آرشام دیزل بازدید کردند.

شرکت شایان دیزل، در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده است و بیش از نیم قرن تجربه مستقیم در حوزه‌های مختلف و مرتبط صنعت خودروسازی با چشم انداز تأمین نیازهای حوزه ناوگان حمل و نقل کشور با به‌روزترین محصولات دارد.

شرکت آرشام نیز در حوزه تولید خودروی سواری، کامیون و صندلی خودرو در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در راستای افزایش تولید و اشتغال پایدار فعالیت دارد و در آینده ای نه چندان دور به ساخت دستگاه های راه‌سازی خواهد پرداخت.

 

* افتتاح مرکز آموزش بین‌کارگاهی گروه صنعتی آرشام(شرکت فرهان پیشرو فناوران)

با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تعدادی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی ریاست کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی ،ایمنی وبهداشت کار کشور، مرکز آموزش بین‌کارگاهی گروه صنعتی آرشام به بهره‌برداری رسید‌.

«عظیمی» در این مراسم گفت: اوج خوشحالی ما، رونق تولید و تداوم پر قدرت چرخه‌های تولید و انتقال در کشور است و قدردان سرمایه‌گذاران دلسوزی هستیم که سرمایه‌های خود را خدمت ایران اسلامی و اشتغال جوانان قرار داده‌اند.

همچنین پس از مراسم افتتاح مرکز، دو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با گروه‌های آرشام دیزل و شایان دیزل منعقد شد که هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها، تدوین و بازنگری استانداردهای ارزیابی و شایستگی حرف و مشاغل مورد نیاز گروه، اجرای آموزش‌های فنی و مهارت‌های نرم، عمومی و تخصصی و سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شاغلین و کارکنان گروه و فراهم آوردن زمینه اشتغال و بکارگیری دارندگان گواهینامه مهارت بوده است.

* بررسی گسترش مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار در کنار بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی، بانک و هلدینگ هستیم

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با دو گروه صنعتی شایان دیزل و آرشام دیزل با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه انسانی گفت: با رویکرد گسترش نهضت مهارت آموزی و رسیدن به اشتغال پایدار، مبتنی بر آموزش در کنار بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی بزرگ و هلدینگ‌ها هستیم.

وی پس از پاسداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نظام و انقلاب و ادای احترام به مردم شریف استان فارس تصریح کرد: در استان‌های مختلف ایران، ظرفیت‌های بی‌نظیری وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز دیپلماسی مهارت برای تأمین نیروی کار ماهر کشورهای منطقه باشد.

معاون وزیر تعاون با قدردانی از حمایت‌های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در تصویب اساسنامه سازمان و برنامه هفتم توسعه خاطرنشان ساخت: این سازمان با داشتن ۶۵۸ مرکز و بیش از ۲۱هزار آموزشگاه‌آزاد دارای زیرساخت‌های ارزشمند برای مهارت‌آموزی و ایجاد شغل است و با این داشته‌ها، بیش از گذشته به آینده ایران اسلامی امیدواریم.

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین حفاظت فنی،ایمنی و بهداشت کار کشور | Iranian HSE NGO

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.